Groeiend familiebedrijf ontmoet graag energieke management assstent

Management Assistent (24-32 uur)

Gaat jouw hart sneller kloppen van een ondernemend familiebedrijf met korte lijntjes en veel ruimte voor gezamenlijke groei en persoonlijke ontwikkeling? Krijg jij energie van het opzetten van een nieuwe functie en het supporten van directie & management? Vind je het uitdagend om samen met ons verder te bouwen aan de toekomst? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!

Vissers Ploegmakers bouwt aan een leefbare wereld voor iedereen. Door openbare ruimtes en voorzieningen slim aan te leggen en te vernieuwen, maken we de omgeving sterker, mooier en klaar voor de toekomst. Wij zijn een allround hoofdaannemer voor Grond-, Weg- en Waterbouw waarbij overheden en grote ontwikkelaars van complexe projecten ontzorgt worden in de realisatie en indien gewenst ook bij ontwerp.

We zijn op weg om dé toonaangevende hoofdaannemer van (complexe) GWW-werken te worden die uitblinkt in samenwerking en ontwikkeling van mensen. Gedreven vanuit onze kernwaarden: Vakmanschap voorop; Betrouwbaar & Betrokken; Samen succesvol; Doordacht & Doeltreffend.

Onze koers ‘Samen vooruit’
Bij ons draait alles om aanpakken en ontwikkeling. Of we nu aan stevige dijken bouwen, veilige wegen aanleggen of waterwerken realiseren: we doen het samen, met hart voor de zaak en een focus op het beste resultaat. Alles wat we doen, is om vooruitgang te boeken. Voor de klanten, voor de omgeving en voor elkaar. We werken als een geoliede machine, met frisse ideeën, een praktische aanpak en de wil om altijd beter te worden. Dit is wie we zijn, dit is wat we doen. Samen bouwen aan een betere toekomst!

Ondersteuning management

Vanwege groei en ambities is er een sterke behoefte aan management ondersteuning ontstaan. In de nieuwe functie van Management Assistent ben je onderdeel van het directie/management team en ga je invulling geven aan een spil rol. Je kan de rol en verantwoordelijkheid naar eigen inzicht vorm gaan geven en in de toekomst verder uitbouwen.

Het startpunt zal zijn om samen met de Algemeen Directeur de lijnen uit te zetten en te zorgen voor goed lopende dagelijkse werkzaamheden. De focus zal liggen op  secretariële en administratieve taken; de organisatie overleg structuur managen; agenda- en mail management; assisteren bij de voorbereiding van rapportages, presentaties, meetings en correspondentie; verzorgen notulen/actie & besluitenlijst;  meedenken over proces optimalisatie en een digitaliseringsslag maken. Verder staan we open voor jouw frisse blik om onze toekomst ambities samen waar te gaan maken!

 

Wat verwachten we van jou?

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 5 jaar ervaring als Management Assistent, Office Manager, Personal Assistent en/of Secretaresse binnen het MKB ;
  • Bedreven in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
  • Zelfstartend met relativerend vermogen en een gezonde dosis humor;
  • Pro-actief, flexibel en oplossingsgericht karakter;
  • Enthousiast en communicatiefvaardig;
  • Empathisch, integer en verbindend;
  • Talent voor detail, plannen en organiseren;
  • Zelfstandig en in teamverband kunnen werken.


Wat bieden wij?

  • 24-32 uur binnen een nieuwe functie met veel ruimte voor eigen inzicht en persoonlijke inbreng;
  • Goed salaris volgens CAO Bouw & Infra UTA, en secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder 43 vakantiedagen en het opbouwen van een goed pensioen;
  • Voor medewerkers van Vissers Ploegmakers wordt veel georganiseerd op het gebied van persoonlijke en gezamenlijke ontwikkeling;
  • Werken bij Vissers Ploegmakers betekent terecht komen in een warm bad, een familiaire sfeer en veel vrijheid en vertrouwen.
 

Kom langs voor een kop koffie om de sfeer te proeven, kennis te maken, je ambitie met ons te delen en te ontdekken of wij bij je passen. We kijken uit naar je komst!

Solliciteer direct

Neem contact op met Anne Ploegmakers via 06 11 31 17 19 of mail naar aploegmakers@vissersploegmakers.nl.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

bedrijfsuitje oostenrijk